Genomineerd!

Ik ben genomineerd!

Niet voor een Ice Bucket Challenge! Niet voor ‘de beste drie momenten van mijn dag’ gedurende drie dagen! Niet voor een top tien van mijn favoriete games! Niet voor een top tien van mijn favoriete boeken! (Oké, dit is een leugen, daar ben ik wel voor genomineerd, en ik ben er mee bezig, Stefaan, echt, ik ben er mee bezig, ik ben ermee bezig. Echt. On it.)

Nee!

Ik ben genomineerd voor de blog awards van Knack!

Om dit nog even te bewijzen, hieronder een fotootje, mij toegestuurd door Knack, om één en ander te duiden:

blogawards_2014_nominee_transparant

Nominee! Nominee! Nominee! Nominée! (zoals de Fransen het zouden zeggen)

Ik heb geen idee hoe ik in godsnaam tussen dat lijstje van ‘personal blogs’ ben geraakt, en ik ben er zelf nog niet uit of ik het wel echt verdien (zo zijn er anderen die het misschien meer verdienen dan ik, waaronder Anke Wauters) (ja, ik mag reclame maken voor andere blogs, ik ben genomineerd, in mijn ogen mag ik nu álles). Desalniettemin ben ik echt heel erg blij. Dolblij, zelfs. Ik wil al mijn lezers stuk voor stuk bedanken, ik weet misschien niet wie jullie allemaal zijn, maar jullie weten wel wie ik ben, deels, dus, ja, nee, ik weet eigenlijk niet goed waar ik heen wil met deze zin.

Ik leg nu de laatste hand, niet aan mijzelf, zoals zo vaak, maar aan mijn nieuwe blogbericht – dat verschijnt sowieso vandaag of morgenvroeg online. Wees erbij. Lees het. Laat van je horen.

En STEM, natuurlijk! Ik weet niet goed hoe heel dit promotiegedoe werkt, maar, stem op me, alsjeblieft! Klik hier, ja, hier, hier ja en vind me tussen de ‘personal blogs’. Nu ja goed, stem op mij, of stem op een andere genomineerde, want mijn concurrentie is duchtig én terecht. Stem op de persoon die je blij maakt. Als ik dat ben, des te beter. Ben ik het niet, toch bedankt om het te overwegen!

Ik moet dit gehele promotieding toch nog een beetje onder de knie krijgen, denk ik.

In ieder geval. Bedankt. Om te stemmen, te lezen, of gewoon, om jezelf te zijn. Bedankt!

Liefs

Luna

2 gedachtes over “Genomineerd!

Geef een reactie

