Wist je dat er effectief forumposts bestaan over het verwijderen van spermavlekken uit kledij?

“Ik doe niet aan seks op de eerste date.”

De woorden klinken schor uit mijn mond, en ik ben er ook niet zo zeker van of hij me wel heeft gehoord, want zijn vingers zitten nog altijd rond mijn linkertiet en zijn tong nog altijd semi in mijn mond. Oh, wacht. Hij stopt. Of pauzeert? Ik wil niet dat hij stopt. Nee, hij moet stoppen. Geen pauzes. Niet goed, deze pauzes. Slecht. Neen. Goed. Waar was ik? Waar bén ik?

“Wat?”

Hij zei het met de wenkbrauwen fronsend, alsof ik net een goede mop had gemaakt. Dat is het ook, op zich. Hilarisch, zelfs. Vorige week zei ik niets toen iemand anders mij aan het ‘beklimmen’ was. Niet mijn woorden. ‘Ik beklim je’, fluisterde hij. Niet meteen mijn fijnste herinnering. Nu ja. Ook niet meteen mijn slechtste. Hij maakte op zijn minst geen opmerking over mijn geurtje. Dát was pas schandalig, ik kan het je wel vertellen, die ene woensdag. Of was het donderdag? Nee, nee, dinsdag. Want mijn broer was woensdag jarig. Of was dat donderdag? Wacht. Wanneer is mijn broer jarig?

“Ik doe het liever wat rustiger aan, ik ben dat soort meisje niet.”

Haha! Bijna was ik oprecht in lachen uitgebarsten, en dan had hij vrolijk mee kunnen gibberen en gieren. Dat had op zich nog een leuke scène geweest, als je je even zou indenken dat we een serie aan ’t inblikken waren. Alhoewel. Ik weet niet of ik zou presteren met camera’s in mijn gezicht. Misschien presteer ik net beter, dat is ook een optie, natuurlijk. Hangt vast ook wel van de belichting af. En de positie van de camera. Kikkerperspectief, god, neen, ik mag er niet aan denken. Jakkes. O, juist. Waar ben ik toch mee bezig. Stop met denken. Communiceer. Hij is in de war. Doe iets. Doe iets!

“Wist je al dat we in 2014 leven?”

Hij zei het op een toontje dat me sterk deed vermoeden dat hij geïrriteerd was. Nou goed. Honderd procent zeker ben ik daar ook niet van, want hij heeft nu officieel zijn gezicht van me weggedraaid. Is dit nu hoe we problemen oplossen, beste man? Is dit niet een heel klein beetje kinderachtig? Mij gewoon laten liggen met één borst ontbloot en een mond die nog natintelt van je tanden? Even serieus, een klein beetje bijten, da’s sexy, maar god, ik voel mijn lippen niet eens meer, jezus. Al goed dat lippen niet blauw kunnen worden, of ik hing eraan. Of wacht. Kan dat wel? Ik kan echt niet naar huis met blauwe lippen. Ik weet niet hoe ik dat uitgelegd krijg. Het is twintig graden buiten, niets onderkoelds daaraan. Oh god. Een koppige vent en blauwe lippen. Ben ik daarvoor helemaal naar hier gereisd? Werkelijk? Misschien moet ik ingrijpen. Maar wil ik ingrijpen? Is dit wel een goed idee. Hebben we dit al niet een klein beetje te veel gedaan. ’t Is nog licht buiten, niet echt een ideale setting. Maar misschien moeten we de zaken toch even afwegen. Ontblote borst. Geile man. Bed. Er zijn kansen, ik ontken het niet, dit is een gunstige situatie. Er zijn ongunstigere situaties. Er zijn absoluut situaties die minder toegang verlenen tot seks dan deze. Op een schaal van één tot gunstig is dit gunstig. Uiterst gunstig. Zeer. Absoluut. Oké. Beslis.

“Nou goed dan. Doe maar. Doe… Doe het maar. Ik, ja, oké. Goed. ’t Is goed. Ga je gang.”

Toegegeven, ik kon ook minder klinken als iemand die net aan een andere persoon vertelde dat het absoluut geen probleem was dat die voor mij de deur zou binnengaan. Het had sexyer gekund. Ik ben er mij van bewust, echt. “Kom binnen” was echter te “Hey welkom in mijn nederige stulpje, de aperitief staat al klaar” geweest. Dan kon ik even goed zeggen “Welkom in mijn kut”. Ja. En doe gerust alsof je thuis bent. Mijn muren kunnen wel tegen een stootje. Haha! Stootje. Oh jezus. Focus. Focus!

“Kan je iets minder bijten? Alsjeblieft? Ik ben geen taai stuk pizza.”

Ah, nou, kijk, dat is al véél beter. Knabbelen. Knabbelen is goed! Knabbelen is lekker. Oké, goed. Ja. Andere borst ontbloten is sowieso een goed idee. Onhandig wel, met die bh nog aan, kan dat niet, nee, oké, te moeil- oké, natuurlijk, ja, uiteraard wil ik mijn kleren aanhouden tijdens… Ja, goed. Nee, geen probleem. Waarom zei ik nu niet dat ik dat wél een probl- oké, die penis in mijn mond komt ook een héél klein beetje als een verra- wauw, alles gaat wel heel snel. Te snel? Pauze? Misschien? Dit is best wel een hoog tempo, al weet ik uiteraard niet wat het gemiddelde tempo is, zou daar eigenlijk al onderzoek naar zijn geda- o, nou, oké, dat was ook onverwacht, maar goed, oké, ik beweeg wel even mee, kunnen we misschien gewoon even ademh-

“Wow, ik ga klaarkomen!”

Dat… was snel. Dat moet ik toch even verwerken, denk ik. Dit is een sofa. Niet mijn sofa. Wel een vuile sofa. Niet mijn stijl. Dit had absoluut properder kunnen verlopen. Mijn kleed. Shit. Shit shit shit. Tips tegen koffievlekken, allemaal goed en wel, maar spermavlekken? Ik kan daar toch moeilijk op googlen? Wacht, zouden mensen daarop googlen? Zou daar een forumpost van bestaan? Oh, maar, verdorie. Al goed dat er al witte bollen opstaan. Misschien valt het niet op. Of ja, het is… Ijs. Absoluut. Ijsvlekken. Klinkt goed.

“Ik, eh, ik denk dat ik maar eens ga. Mag ik juist nog even je toilet gebruiken?”

Hij lag ondertussen compleet uitgeteld met een verwelkte pik naar zijn plafond te staren. Fantastisch voor hem, vast. Zak geleegd, joepie! Een gat is een gat! Mijn gat is niet zomaar een gat. Oh hemel, heb ik het nu net over mijn gat gehad? Ik moet maar eens vertrekken. Waar is mijn handtas. Oké. Toiletbezoek. Jij geeft me geen blaasontsteking hoor, vriend. Mooi niet. Ben je niet waard. (Al moet je je als meisje de vraag stellen of eender welke kerel een blaasontsteking waard is) (op zich nog niet zo’n slechte waardeschaal. Op een schaal van één tot blaasontsteking, hoe leuk vind ik deze jongen?)

“Ik toon ’t je even.”

Trap naar beneden, ‘pas op van je hoofd’, ‘dat heb je al gezegd’, ‘pas toch maar op’. Die bezorgdheid! Wat lief. Eikel. Raar huis toch, dit. Oké, een deur, goed.

Wacht.Wat?

De living. Mooie living. Absoluut. Te pruimen, dat op zijn minst. Mooie invulling ook. Televisie. Boekenkast. Moeder. In de zetel. Oké. Goed. Juist.

“H-hallo, m-mooi hu-“

Ach, laat het. Toilet en wegwezen. Dit is te veel. Dit is de grens. Ik kan dit niet meer. Dit is gedaan. Dit… Oh jezus. Ik zeg héél veel oh jezus. Liever zou ik fuck zeggen. Maar dit is toch semi serieus te nemen, zo op een blog en alles. Stream of consciousness, dat wel. Dat valt wel wat op. Fuck. Fuckerdefuck. Waar in godsnaam ben ik beland.

“Bedankt voor de fijne namiddag. We horen elkaar nog wel!”

Ik weet niet of ik er nog bij geknipoogd heb of niet, vooraleer ik op de bus stapte. Ik weet niet echt meer of hij de kus nog probeerde te mikken op mijn mond en ik maar uit schrik voor meer bijtwonden mijn kaak aanbood, of dat hij zelf reeds te lui was om nog die moeite te nemen. Zo gaat dat met mannen. Zak leeg, vat vol goede intenties en sympathie leeg. Alles leeg. Hoofd leeg. Hart leeg. En dan binnenkort ook: mijn inbox leeg. Zo gaat dat. Zo is dat. Afgevinkt. Van het lijstje. Op naar de volgende. Nee. Ik stop ermee. Genoeg. Ik ga voor iets echts nu. Liefde! Knuffels. Lepeltje-lepeltje in de effectieve knuffelcontext en niet de sekscontext. Sekskont-ext. Dat is een beter woord. Geef me maar lange romantische wandelingen langs het strand, onverwachte sms’jes met complimentjes, post-its op mijn spiegel dat ik mijn plantjes niet mag vergeten water geven, liefde, genegenheid, trouw, geluk, een rinkelende GSM….

“Hey. Tom hier. Wat doe je morgenavond?”

“Ik weet het niet. Jou?”

Ik ben Luna. Ik heet niet echt Luna. Ik noem mezelf Luna omdat ik ergens altijd al wel Luna heb willen heten, maar vooral omdat ik Luna Lovegood een belachelijk geweldig personage vind in Harry Potter. Luna Lovegood, zo heet zij. Luna Loves Good, dat is meer van toepassing op mij. Denk ik. Hoop ik. Ik denk dat ik best nog wel oké presteer.

Wie weet. Misschien presteer ik beter met een camera in mijn gezicht.

Geef een reactie

